Wednesday, September 10, 2014

Aku Bukan Superman- Aku Pemuda Luar Biasa


Aku Bukan Superman- Aku Pemuda Luar Biasa

Penulis: Asyraf Farique
Harga : RM22
Terbitan Humaira Bookstore

Sinopsis

Pemuda, satu susuk yang boleh menggegarkan dunia, namun boleh juga meruntuhkan sesebuah kedaulatan negara. 

Semangat dan kuasanya tidak boleh dipandang sebelah mata. Namun sejauh mana, pemuda zaman ini sedar perkara tersebut 

Benarkah semangat Sultan Muhammad al-Fateh penaklum Constantinople yang meresapi pemuda kita atau suntikan hedonisme yang merendahkan akhlak dan nilai iman yang meraja?

Bagaimanakah mahu mencari dan membina kembali serta menyedari potensi sehebat superhero dan halangan apakah yang meniskuskan singa-singa agama ini? 

Buku ini bakal menyelongkar potensi pemuda, sehingga itu akan mengaku; “Aku Bukan Superman, Aku Pemuda Luar Biasa!” 

No comments:

Post a Comment